Opis
Zakres obowiązków

- mycie powierzchni podłogowej
- odkurzanie podłóg i wykładzin
- wynoszenie śmieci (opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do
papieru)
- wycieranie kurzu z urządzeń biurowych
- mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, toalety)
- uzupełnianie środków higienicznych
- mycie i polerowanie luster
- mycie okien
- pranie dywanów

Wymagania

- skrupulatność, dbałość o detale
- dokładność i zaangażowanie
- uczciwość
- higiena pracy
- doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność i punktualność
- dyspozycyjność (praca w godzinach popołudniowych)
- mile widziane doświadczenie

Oferujemy

- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, umowy o dzieło
- stawkę godzinową ( praca około 3, 4 h dziennie, od poniedziałku do piątku)
- zatrudnienie od zaraz
- długoterminową współpracę
  • Dodane o 13:33, 31 lipca 2020
  • Wyświetleń:38
  • ID ogłoszenia: 618602647
Zgłoś naruszenie

{ln_title}

Konto Direct dla firm
Ułatwia zdalne bankowanie
-> Założysz w kilka chwil online
-> Fakturowanie zawsze za 0 zł
-> Księgowość online za 1 zł przez 3 miesiące
{ln_disclaimer_intro} {ln_calculation_interestrate} 3.63 %, {ln_calculation_comission} {comission} %, ILE POTRZEBUJESZ? 0 zł, {ln_disclaimer_time} NA JAK DŁUGO? 1 zł, {ln_disclaimer_total} 0 zł. {ln_disclaimer_fees}
Zwróć uwagę!

Nie wysyłaj pieniędzy - przekaż je osobiście, po obejrzeniu przedmiotu.

Zasady bezpieczeństwa

Dodaj załącznik
Użytkownik
  • Napisz wiadomość
Lokalizacja

Głogów, głogowski, Dolnośląskie

O firmie
Firma ARRA jest globalnym operatorem logistycznym, istniejącym na rynku od 2002 roku. Prowadzi działalność z zakresu transportu drogowego, kolejowego, lotniczego i morskiego w warunkach temperatury kontrolowanej. Specjalizuje się w transporcie chłodniczym, farmaceutycznym oraz transporcie materiałów niebezpiecznych (ADR). Firma świadczy usługi najwyższej jakości o czym świadczą zdobyte nagrody, certyfikaty oraz opinie naszych klientów.
czytaj więcej

Ogłoszenia użytkownika ARRA Group Sp. z o.o. Sp.k.